woensdag 6 januari 2010

Twist and shout!




Zo.. het nieuwe jaar van start, en weer meteen aan de bak op school. Goede voornemens? Nouja, ik vind het eigenlijk maar een afgezaagd iets maar voor de vorm doe ik toch maar mee. Trouwens, dit jaar heb ik wel echt een voornemen waar ik mij aan ga houden: mijn vriendin R. vaker zien. Dat willen we allebei heel graag, maar wegens omstandigheden (en de afstand) lukte dat maar niet. Dit jaar wel dus!
En natuurlijk heb je dan ook nog altijd het lijstje: meer sporten, minder eten, gezonder eten, liever zijn tegen mijn broertje etc. etc. etc.
Om in ieder geval dat eerste voornemen (sporten) een beetje een boost te geven, heb ik vast wat leuke sportkleding opgezocht. Wat is dát moeilijk zeg. Het lijkt wel of het idee dat je in de kleding ook nog iets moet doen mij al afstoot. Nouja, ik heb dus maar voor 2 items gekozen waar je ook nog wel op straat in gespot durft te worden. Graag zelfs. (Want dan denkt iedereen dat je nu eens écht sportief bezig bent). En voor de vorm neem ik nu dan maar 2 oliebollen met de gedachte in mijn hoofd dat ik er tenminste geen 3 heb.
Chao!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten