zondag 3 januari 2010

Sorry for the hold up..

Jeetje mina..
Het is even geleden dat ik heb gepoost, maar ik heb het ook zo druk gehad.. wel in positive way. Maandag kwam één van mijn beste vriendinnen eten, héél gezellig. Dinsdag op woensdag ging ik bij mijn andere beste vriendin (die ik echt al héél lang niet had gezien wegens omstandigheden) logeren. Dat waren echt ongeveer de beste dagen van mijn leven: al haar beste vrienden (die ik allemaal niet kende) kwamen. Het was zo'n gestoorde avond. Vervolgens woensdagavond naar de musical "West Side Story" geweest. Wow.. dat was echt fantastisch! Zo knap! Donderdag oudjaaravond, vrijdag verjaardag. Gisteren naar de stad (Utrecht) en vandaag een hele lange wandeling gemaakt en warme chocolademelk met slagroom gedronken.
Gisteren een nieuwe spijkerbroek gekocht waar ik echt helemaal blij mee ben, ik was echt al 3 jaar op zoek naar zo'n soort model en nu was hij ook nog een voor de helft van de prijs. Wat hou ik toch van de uitverkoop. Verder roze en paarse veters voor in mijn Nikies en een boek waarvan ik de plaatjes eruit ga knippen om op mijn deur te plakken (Jaa.. van de Beatles).

Ten slotte wil ik jullie allemaal een heeeel goed 2010 worden, laat het een kickass jaar worden!
Thanks!

1 opmerking: