vrijdag 22 januari 2010

Live this life of luxury

O, het is echt schandalig. Ik heb al meer dan twee weken niets nieuws gepost... Maarja, ik had het dan ook zo ontzettend druk. Vandaag een schapenhart ontleed, gisteren dramatische toneelrepetities, toetsen, profielwerkstuk, boekverslagen (én het lezen van de betreffende boeken) , debat(woehoe, ik had een negen!! En die telt voor 30% mee voor mijn eindexamen), nog meer toetsen. En oja. Over 18 weken eindexamen.
Ja, ik zit een beetje te stressen. Eén tip: doe nooit eindexamen.

Misschien toch maar wel. Is wel handig als ik door wil studeren.
En dan nu eindelijk weekend, morgen mijn beste vriendinnetje eindelijk weer zien, dinsdag high tea, woensdag plankenkoorts bij ons op school en dan donderdag weer toneel.

Live keeps roling..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten