dinsdag 29 september 2009

What's happening in my life?

Nou, op dit moment niet zo veel boeiends. Mijn dagritme:
héél vroeg opstaan - school - naar huis - huiswerk maken - eten - tv kijken - SLAPEN.

Vooral die laatste drie spreken mij nog wel aan. Jaja, nog maar net begonnen met school en de verveling slaat nu al toe. Kan je nagaan, dat ik zelfs hier een blog over schrijf spreekt toch wel boekdelen. Nou, net nog wel iets grappigs meegemaakt:
de bel gaat, ik doe open. Staat er een man voor de deur "is je, euh, uw, nee euhm, zijn je ouders er?" Hij wist blijkbaar niet zo goed wat voor toon hij tegen mij moest aanslaan. Was ik nou een kind dat nog bij haar ouders thuiswoonde of niet? Hoe oud was ik? Moest hij al "u" zeggen?
Nouja, veel meer boeiends hasn't happened in my life.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten