donderdag 24 september 2009

Love, live, chocolate

Love.
Live.
Chocolate.

De naam van mijn allereerste blog is niet zomaar gekozen. Nee. Het zijn mijn drie liefdes. Voor mij drie belangrijke dingen uit het leven. Wat zonder liefde? Zonder leven? ZONDER CHOCOLADE??

Hoe belangrijk is een beetje respect, waardering, warmte en vriendschap in het leven? Te weten dat er mensen zijn die je zullen opvangen als jij een keertje valt. Dat ze je liefhebben, je mooi vinden, je aardig vinden; precies zoals jij bent.
Maar ook het leven zelf is belangrijk: Carpe diem. (Voor de niet-latinisten onder ons: pluk de dag). Je leeft in het hier en nu, enjoy, have fun, be loved. Pieker niet over allerlei niet te zaken doende dingetjes. Ga niet zitten mierenneuken (excusez le mot) als er iets niet helemaal naar je zin gaat. Geef je over. Lach. En: geniet.

En ja, wat zouden wij moeten zonder onze goede vriend, mister chocolate? Dit zoete lekkernijtje helpt ons er wel weer door heen, als we even een dipje hebben, maakt ons vrolijk, en is onweerstaanbaar lekker.
Oja, en dan is er nog mijn vierde liefde: de Beatles, maar ik denk dat zij wel eens een keertje een aparte blog verdienen, voor nu zullen jullie het moeten doen met een plaatje.

Neem een stuk chocolade, zoek je beste vrienden en ga samen genieten van de dingen die er echt toe doen. (Wat voor mij nu even biologie is)

Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten