donderdag 26 november 2009

Sharkie


Wow. Ik kwam dit haaienjurkje/tuniekje tegen en ik ben helemaal verliefd. Hoe cool als je daarinloopt.

Deed me wel een beetje denken aan de circuscollectie van Bas Kosters. Daar zat ook zo'n soort jurkje met een koekiemonster-achtig geval op. Allen zou ik in de laatste echt niet willen lopen en in sharkie wel. Heel graag zelfs. Ik ben alleen bang dat dit nét iets buiten mijn budget gaat. Waarschijnlijk heel veel zelfs.

Een half jaar geleden had iemand (wie het was, ik weet het echt niet meer) ook van die mooie leeuwenshirtjes. (En nee, dan heb ik het niet over de brulshirt's van de blokker). Die vond ik heel gaaf, maar helaas; meer dan 100 euro. En voor een shirtje gaat me dat toch net even iets te ver. Deze zomer kwam ik in een tijdschrift echter een hele goed variant tegen: een wit shirtje van River Island met een leeuwenkop met een grote roze zonnebril. Helaas voor mij zit River Island alleen in Amsterdam, en zat ik op dat moment in Noorwegen. Ach, misschien moet ik meedoen aan de staatsloterij en kan ik sharkie kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten