woensdag 25 november 2009

Chanel-rood


Ik wil een stukje schrijven, maar eigenlijk heb ik helemaal geen ispiratie. Vervelend. De ene keer bárst ik uit elkaar van goede ideëen, de andere keer krijg ik geen woord uit mijn vingers. (Zeg je dat zo??) En eigenlijk, ik heb ook wel iets beters te doen; ik wist niet dat je eindexamen jaar zo belachelijk druk kon zijn. Maandag bio, woensdag natuurkunde, donderdag nederlands. En oja, vrijdag een duits boekje uit. (en ik ben pas op bladzijde 30...). Dan zakt de moed me wel een beetje in de schoenen. Ach, gelukkig heb ik nu de ergste dingen gehad, maar dat ging ook niet helemaal zonder horten of stoten.


Ik denk dat ik mijn nagels maar ga lakken. Kan ik daar een boeiende blog over schrijven. Ik heb trouwens wel een mooie kleur, heel donker blauw, echt práchtig. Maarja, ik heb heel veel mooie kleuren. Ik hou van nagellak. Wie niet??? <3

Ik wil trouwens nog steeds een keertje een echte rode chanel nagellak kopen. Maar iets (zou het het prijskaartje zijn) houdt me tegen. Ik hou wel van een beetje classy. Zou Chanel-rood al opgenomen zijn in de dikke van Dale?? Iedereen weet immers wat daarmee bedoeld wordt. Sinds kort heb ik overigens ook een echte mooie chanel-rode lippenstift (maar dan van maybeline).
Sinds kort zie je trouwens ook overal van die hele lichte roze tinten, of goud, zilver. Ik weet niet, maar ik hou er niet zo van. Liever klassiek rood, of rock-blauw. Niet die nietszeggende vale tinten.
Okee. Ik ga mijn nagels lakken. En nu twijfel ik nog: zal ik blauw of zal ik donkerrood??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten