maandag 24 mei 2010

waite a minute mr. postman....

woowwwww...

shame on me.
Al bijna ANDERHALVE maand niet gepost. Ach, ik wijt het gewoon aan mijn examens (yes, als vijf van de tien gehad!). Want tja, examentijd betekent leertijd betekent geen-tijd-om-te-bloggen-tijd. Nouja, nog anderhalve week en dan zit ik lekker met mijn kont op het strand van Kos. [wéér geen tijd om te posten dus, dit gaat wat worden]. Maar eerst morgen: wiskunde! Aangezien ik voor mijn schoolexamen exact een 5.5 staat, wordt dat wel spannend! We zullen wel zien hoe het morgen gaat, toch!?

liefs <3

1 opmerking:

  1. Hi! ik heb vandaag mijn bloggernaam aangepast, dus het zou kunnen dat je wat problemen krijgt met volgen. Sorry! nieuwe url: http://thestylesandwich.blogspot.com/

    trouwens, geslaagd?

    Loves, Marloes

    BeantwoordenVerwijderen