zondag 28 maart 2010

Cause we can't help it

Ojeee.

I feel so ashamed! Ik heb gewoon al wéken niets meer gepost. Maarja, ik vergeef het mezelf met het idee van mijn eindexamen in mijn hoofd.[wow, wat is dat nu weer voor een zin?] Ik heb mijn profielwerkstuk moeten inleveren (erg interessant; puberhersenen in ontwikkeling. Wij kunnen het gewoon niet helpen dat we altijd kiezen voor dingen die leuk zijn op de korte termijn, dat komt omdat onze hersenen nog niet zo ver ontwikkeld zijn. En dat we in het weekend tot wel 12 uur in bed liggen. En dat we niet kunnen plannen). Verder had ik mondelingenweek, duizend andere werkstukken en onderzoeken die ik moest inleveren en de toetsen gaan ook maar door. Komende week heb ik mijn allesbeslissende toetsweek (met SET's van alleen maar 20% Aaaah.) Als ik daarna nog leef, en dat beloof ik plechtig, zal ik mijn ritme qua postings weer oppakken.

Ciao xx

1 opmerking:

  1. Ik ken het gevoel, school, het stopt nooit. zit volgens jaar in mijn eindexamenjaar, maar ik zit nu ook midden in de toetsweek. Vreselijk...

    BeantwoordenVerwijderen