maandag 14 december 2009

Tired, bored and ignored

O hell...
Ik heb al bijna een week niks gepost. Maar ik heb het dan ook zó ontzettend belachelijk niet normaal druk met... school-school-school-school. En ik geloof dat ik iets vergeet. Oja, school.

:-(

Ik heb ook niet heel veel inspiratie, hoewel ik wel héél leuke shirtjes heb gezien die ik MOET hebben, die post ik morgen wel. Promised! Nu eten en dan weer door met natuurkunde leren. O hell, (yes, again) I'm tired and I want to sleep. RIGHT NOW
Nog even tandjes op elkaar. (Over tanden gesproken: ik ging vandaag naar de tandarts en het deed zoooo'n pijn. Dat was echt niet leuk. Voortaan toch maar weer braaf tandjes poetsen).

Liefs

p.s. er is een Japanner op mijn blog geweest, woehoeee!!

1 opmerking:

  1. Jammer dat het er soms bij in schiet, heb ik ook nogal veel last van helaas. Grappig dat er een jappaner bij je langs is geweest, dan toch maar naast het nederlands nu ook in het japans bloggen?;)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen