zondag 25 oktober 2009

Prague


Hola,

Het heeft eventjes geduurd, een volgende bericht. Jaja, sorry. Ik was op vakantie... en welterverstaan in het allermooiste Praag! Wow, wat een stad is dat zeg. Prachtige cultuur (denk: huizen, paleizen, burchten, kerken, kunst) en ook niet te missen; wat een heerlijke winkelstad is dat. En als je een beetje goed zoekt kan je overal 3 gangen menuutjes krijgen voor nog geen 200 kronen (= 8 euro). Praag is echt een absolute aanrader voor iedereen! Het OV is er overigens ook spotgoedkoop. Voor de trein betaalde wij voor een retoutje (= 2 keer 30 km) 1,50 euro. Ik wou dat dat in Nederland zo was, dan zou ik elke dag op en neer gaan naar Maastricht.
Wat wel een beetje tegenviel was de mode; wat waren de mensen er toch saai gekleed. Geen echt mooie kleren. En als het al een leuke combinatie was, was het alternatief (niks mis meer hoor!). En ik plaats later nog wel een foto van een vrouw die echt alles slaat. Dik boven de 60, en dan een strakke paarse legging zonder iets van een rok/jurk. IEL. Maar dat komt later wel.
Pas wel op voor de winkelneiging (lees: H&M, Zara, Mango, New Yorker (overigens de laatste van 5 verdiepingen hoog) ) want die internationale ketens zijn wel ongeveer 15% duurder dan in Nederland. Oef. Een beetje jammer.

Ik laat weer wat vaker van me horen! xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten